Home

Langzame website speelt concurrent in de kaart.

 

Duurt het laden van een site meer dan 30 seconden dan surfen negen van de tien internetgebruikers direct door naar de concurrent. Dit blijkt uit onderzoek onder 2000 Britse consumenten.

Hoewel de helft van hen beweerde trouw te zijn aan een online merk, bleek in de praktijk vrijwel iedereen bij de concurrent te kijken wanneer een site er bij het laden te lang over deed, schrijft Marketingfacts. Naast trage laadtijden zijn slechte service en het niet leveren van goederen de belangrijkste redenen om voor een concurrent te kiezen.

Tevreden
Uit het onderzoek blijkt dat de meerderheid van de mensen erg tevreden is met online shoppen en online diensten. De meeste ondervraagden (85,5 procent) gebruiken het internet regelmatig om goederen te kopen. 70,5 procent zoekt op het internet naar buitenlandse reizen en trips met de beste prijs-kwaliteit verhouding.

 

Bron: Zibb.nl

Terug naar Nieuwscategorie Diversen

| Algemene voorwaarden | Privacy statement | Disclaimer | ©2006 Regicon B.V.