U ontvangt deze e-mail omdat u daarvoor bent aangemeld bij Regicon.
Als deze e-mail onleesbaar is, klik dan hier.

    29 Mei 2006 / Jaargang 2 - nummer 19

Regiconsult - Gek word je ervan!

Je kunt de televisie of radio niet aanzetten of je wordt ermee dood gegooid. De 50 kilo folders per week in de brievenbus lopen er ook van over. En via internet of e-mail ontkom je er ook niet meer aan. Wat is er namelijk aan de hand, het WK voetbal komt eraan. Voor velen - en ook ondergetekende - een heerlijk voetbalfeest waarbij je over het algemeen de wedstrijden wél ziet waarin het niet gebeurt en niet de wedstrijden ziet waarin het wél gebeurt. Maar dat laatste hoort er nou eenmaal bij, je wilt het je gezin ook niet aandoen 4 weken aaneen voor de buis te hangen.

Simpel word je daarentegen wel van alle acties die samenhangen met jet WK voetbal. Waren het vroeger nog een stevig aantal fabrikanten, landelijk bekende grootgrutters en plaatselijke kroegen die actief met het WK voetbal bezig waren. Tegenwoordig lijkt het wel of iedereen eraan meedoet. Bij Friet van Piet krijg je bij 1 familiezak patat een oranje frietsaus kado, bij je accountant een jaarrekening met voetbalomslag en bij je creditcard - na onzinnig veel te hebben moeten uitgeven met diezelfde card - misschien wel een kaartje voor een wedstrijd. Persoonlijk heb ik er niet snel last van dat iets me gaat tegenstaan, maar de gekte die nu losbarst is zelfs voor mij wat teveel van het goede. Eerlijk gezegd vallen de acties me ook helemaal niet meer op en dat hoor ik ook van anderen, dus wat is het commerciële succes dan eigenlijk. Met andere woorden, heeft al die commerciële ophef met de nodige kosten om de boodschap uit te dragen wel zin?

Ik krijg zelf haast het gevoel dat als je op dit moment commercieel op wilt vallen, je er haast beter aan doet door Oranje even links te laten liggen. Je valt toch niet op tussen al die anderen! Met de Deutsche Manschaft daarentegen en een fijne boodschap waarin je melding maakt van een foutje van 32 jaar geleden in hetzelfde Duitsland, val je enorm op. Je kunt het natuurlijk overdrijven, maar inspelen op actuele gebeurtenissen die bij velen tussen de oortjes aanwezig zijn, vereist nou eenmaal creativiteit. Zonder deze creativiteit los je op in de menigte en dat is niet de bedoeling van je commercièle inspanningen. Nog daargelaten dat dergelijke uitingen voldoende geld kosten.

Succes met de commercie....

Wilt u weten wat Regicon voor u kan betekenen?
Neem dan vrijblijvend contact op; Regicon-mail of via 0521 - 52 04 68.

De Gratis Regicon - Bedrijfsscan

Regicon begrijpt dat ondernemers beperkte mogelijkheden hebben om een adviseur in de arm te nemen. Daarnaast hoeft niet iedereen te weten hoe het uw onderneming vergaat.

Daarom werkt Regicon met een gratis bedrijfsscan van een halve dag, waarbij Regicon garant staat voor geheimhouding.
Gedurende deze halve dag wordt in een hoog tempo uw organisatie met u besproken en wordt een uitgebreide checklist gevolgd. Aan het einde van de checklist is een beeld ontstaan waar uw onderneming precies staat en wat verbeterd zou kunnen worden.

Of u daarna met Regicon zaken wenst te doen is dan aan u. Indien u ervoor kiest dat wel te doen, weet u zich verzekerd van een zeer breed georiënteerde adviseur met de nodige opleidingen en ervaring.

Doe u zelf een plezier en doe deze gratis bedrijfsscan, u bent tot niets verplicht.

Kent u collega's of kennissen die u kunt verblijden met de Regicon - Nieuwsbrief? Geef ze hier dan voor op of vertel ze erover.

Met vriendelijke groet,

Remco Foppen
Regicon B.V.

 
 

HEEFT U ALLES ONDER CONTROLE? LAAT U BIJSTAAN DOOR EEN EXPERT.

Regicon B.V., Rentmeester 22, 8332 GR, Steenwijk
E-mail: info@regicon.nl
Telefoon: 06 - 25 07 16 86
Fax: 0521 - 52 04 19

Copyright 2006 Regicon B.V.